Fotografens

Portfolio

Et mediebibliotek som tiltrækker dine kunder

Ved at booke en fotografering hos Østerskovhus får du mere end bare billeder. Du får et stærkt image og synlighed. Billeder som indbyder tillid, interesse og kvalitet.

I galleriet nedenfor kan du se et udpluk af tidligere cases som Østerskovhus har arbejdet med. 

Drømmer du om at kontakte en fotograf og styrke din virksomheds visuelle identitet, kan du finde mine oplysninger under kontakt siden. Jeg vil glæde mig til at hjælpe dig. 

MUSEUM KOLDING

DEN VÆRDI DU GIVER DINE BESØGENDE

Billeder skal være autentiske og vise din målgruppe hvad dit firma tilbyder. Vores samarbejde med Museum Kolding havde fokus på at skabe æstetiske flotte billeder, hvor den moderne museumsbruger kunne se sig selv i de rammer udstillingen bød på.

Charlotte Marcell & Henne Mølle Å Badehotel

PERSONLIGHED – ANSIGTET BAG

Vis din målgruppe hvem du er, så du skaber tryghed omkring dine ydelser. Vores samarbejde med psykoterapeut og coach Charlotte Marcell havde fokus på hendes kursus”Gå med mig”, som er et naturterapeutisk forløb med overnatning på Henne Mølle Å Badehotel. Her var det vigtigt at få naturen ind i billederne, så den ro hendes klienter finder her kan mærkes allerede i brandingsbillederne.

Digital byvandring Museum Kolding

Produkter i miljø eller med opstillinger, forstærker identiteten af brandet og produktet og kan benyttes i både salg og marketing sammenhænge. Imagebilleder fortæller en historie og øger købsadfærden hos forbrugeren. Specielle lyssætninger, baggrunde og rekvisitter er med til at fremhæve præsentationen af produktet. Der er uendelige muligheder for produktion af miljø eller imagebilleder. Østerskovhus tilbyder gerne uforpligtende rådgivning og hjælp hertil.

Zelle II

KUNDEOPLEVELSER SOM SÆLGER ALLEREDE ONLINE

Vi lever i en verden , hvor vores kunder er digitale superbrugere. Dette stiller et større krav til, hvordan virksomheder skaber formidling og digital kontakt ud til deres kunder. Kunderne forventer personaliserede kundeoplevelser, hvor de på indlevende vis, på forhånd kan forestille sig deres oplevelser. Billeder har til formål at være salgsunderstøttende. De hjælper med at tiltrække, bearbejde og fastholde kunder.

Linda Baum Art

PORTRÆT AF EN KUNSTNER

Et godt portræt er ikke kun en visuel repræsentation af en person. Det skal også indeholde en dybde og gengivelse af personens værdier og personlighed. Portrætter skal ikke nødvendigvis være noget indlysende. Ved at bruge omgivelser, genstande, stemninger, poseringer og udtryk kan man arbejde med den visuelle fortælling igennem billedet komposition.

Wildflowers

BÆREDYGTIGE BLOMSTER DYRKET UDEN SPRØJTEMIDLER OG PESTICIDER.

Lige udenfor Kolding ligger Wildflowers et lille bæredygtigt gartneri med fokus på det naturlige. Østerskovhus var med til en workshop afholdt af indehaveren Lene. Igennem aftenen dokumenterde vi gennem billeder energien og stemningen, som dannede rammerne for den oplevelse deltagerne gik hjem med.

Stevelt Bigård

En blæsende torsdag  morgen mødte 4 deltagere ind på Østerskovhus for at deltage i Østerskovhus branding workshop. En af deltagerne var Stevelt Bigård som havde et behov for professionelle billeder af hans nyeste produkt, en honningsød gin med citrus. Brandingworkshoppen er henvendt iværksættere som ønsker at arbejde med markedsføring på sociale medier og samtidig få professionelt billedmateriale til en iværksætterpris.

Ribatejo Lusitano

Et storstået Lusitano stutteri i Gram med førsteklasses hingste og fokus på dyrevelfærd og avl. Billederne skulle afspejle den kvalitet og energi som matchede hestenes personlige egenskaber og udstråling. Derudover var der fokus på at fange avlshoppernes moderlige omsorg for deres føl.

Kystnær

Kystnær er drevet af Mette hvis ambition er at ændre personlige plejrutiner ved at fjerne plastflaskerne fra vores badeværelseshylder. Kystnær bruger lokale kystnære ingredienser i deres produkter, som de selv plukker. Kerneværdien i deres produkter, skal gå igen i deres brandingbilleder. Billederne skal være naturlige og et spejl af den målrettde bæredygtige profil, som virksomheden kommunikerer.

Positiv horsemanship V/ Julie Keller

Juli arbejder som underviser i horsemanship. Hun har en passion for hestevelfærd. Julie manglede et mere personligt alternativ til de stock-photos som hun tidligere havde gjort brug af til hendes undervisning af hestevelfærd. Østerskovhus leverede et personligt mediebibliotek i tråd med Julies smukke tilgang til heste.

Under hjetet

En fotografering med fokus på natur og kvindelighed. Under hjertet havde inviteret Østerskovhus og tre gravide kvinder ud til fotografering ved havet. Under hjertet leverer fødekar og havde et behov for billeder som henvendte sig til gravide.

Visit Haderslev

Visit Haderslev skulle bruge billeder til kampagnen “smagsoplevelser i Haderslev”. Fokus var på lokale restauranter, caféer og spisesteder, hvor turister og besøgende kan få spændende kulinariske oplevelser. Hele kampagnens visuelle udtryk blev planlagt og udført af Østerskovhus.